Dit probleem heeft te maken dat de email verstuurd word met een 8 bit mime character. De ontvanger accepteert dit niet. Door de onderstaande instelling te veranderen forceer je dat het in een 7 bit mime character wordt verstuurd, waardoor hij wel aankomt bij de andere partij.
- Ga naar de opties van het programma, zie onderstaande afbeelding.
- Klik op “Ik zal voorzichtig zijn, dat beloof ik” knop.
- Ga naar het tabblad geavanceerd en druk op de configuratie editor.
- Type “mime” in de zoek box.
- Druk rechtermuisknop op mail.strictly_mime en selecteer omschakelen (De waarde moet true zijn)
- Sluit alle schermen af.
- Herstart Thunderbird en het probleem zou opgelost moeten zijn.
Great goods from you, man. I’ve take into account your stuff previous to and you are simply
too excellent. I actually like what you’ve bought right here,
certainly like what you are stating and the way by which you say it.
You are making it enjoyable and you still take care of to keep it
sensible. I cant wait to read much more from you. That is really a tremendous site.
Even een bedankje:).
Had hetzelfde probleem en kwam via zoekopdracht Google hier terecht.
Probleem opgelost!
Super.
Beste Marjolein,
Graag gedaan, heb je nog meer computerhulp nodig bel dan met onze helpdesk via 0900 – 6789 000, daar kunnen we je persoonlijk verder helpen mocht dat nodig zijn.
Groet Alfons
Heel erg bedankt, kwam er helemaal niet uit waarom ik naar sommige adressen geen mail meer kon versturen en nu lukt het weer!
Graag gedaan!
Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Bergsma
Jeroen, bedankt!
Ik heb mijn mail kunnen versturen dankzij dit artikel.